-
Váš nákupní košík je prázdný!
Osobně taky neradi čteme sáhodlouhé texty, ale tady bychom Vás chtěli poprosit o Vaší chvilku a seznámení s naší dopravou. Tím si následně ušetříme nepříjemnosti a nedorozumnění.
Jedná se o naší vlastní dopravu, kterou rozvážíme zdarma krmivo po celých Čechách. Založení regionální dopravy bylo v roce 2009 a princip této služby spočíval v tom, že zákazník nakoupí nad určitý limit zboží a my mu zboží zdarma přivezeme. V začátcích služba byla primárně určená pro Prahu. Od roku 2018 jsme službu rozšířily na celé Čechy a to i z důvodu neustálého navyšování cen u přepravců DPD, PPL, GEIS a GLS. Jako další důvod byl neopatrná manipulace, někdy až úmyslné poškozování zásilek u zmíněných přepravců. Aby tato služba byla výhodná pro obě strany, tak je zapotřebí, aby do určitého regiónu registrovalo více objednávek. Z tohoto důvodu máme nastavený termín závozu u Prahy a Středních Čech od 3 - 7 dnů a u ostatních regiónů v Čechách 5 - 10 dnů. Další podmínkou pro dopravu zdarma, byl limit nákupu dle vzdálenosti do místa adresy.
Výhodou této služby je dovezení krmiva zcela zdarma a bez limitu hmotnosti. Osobní přístup a možnost domluvení na dnu doručení. Od letošního roku 2019 jsme rozšířily regionální dopravu i o placenou službu u nákupu zboží, které nepřekročí limit pro dopravu zdarma.
Taky chceme upozornit, že tato služba není stejnou službou jako placené přepravní služby DPD, PPL, GLS a ostatní přepravci. Někdy si mylně někteří zákazníci pletou naší dopravu s roznáškovou službou. I u placené regionální dopravy platí stejné podmínky jako u dopravy zdarma.
Po přijetí Vaší objednávky se zboží připraví ve skladě a následně se objednávka předá na naplánování dopravy. V tomto stavu je možné objednávku jakkoliv upravovat. A to jak změnit či přidat zboží, změnit doručovací adresu či termín závozu. Stačí zaslat email na doprava[@]prodej-slunecnice.cz požadavek a kolegyně Vás bude následně kontaktovat. Po naplánování dopravy Vám příjde email a sms s termínem doručení s tím, že doprava je mezi 9 - 18h. Pokud budete potřebovat bližší čas doručení nebo víte, že na adrese nebudete a zboží bude přebírat někdo jiný, stačí v den závozu zavolat po 9h na tel. 731 113 823, kde nám to sdělíte. O Samotném doručení zásilky budete předem informováni řidičem cca 30 min. předem. Samotné vyložení lze domluvit individuálně. Například někdo potřebuje zboží složit do auta. Jiný má vjezd na pozemek z druhé strany a chce to složit do garaže. Při platbě předem je možné zboží složit i po domluvě bez Vaší účasti. V tomto případě následně za zboží neručíme. Po předání zboží řidič odjíždí. Jak je zde popsáno, tak chceme všechny dopředu ujistit, že nemusíte být celý den doma a čekat až zboží přivezeme, ale že všechno záleží pouze na domluvě.
Od 15.1.2020 jsme vytvořili nový systém výpočtu ceny za dopravu u regionální dopravy. Dříve se doprava řídila pouze limitem minimálního odběru pro dopravu zdarma, která byla pro jednotlivé vzdálenosti jiná. Nyní systém kontroluje celkovou částku nákupu, vzdálenost, limit pro dopravu zdarma a rozdíl z ceny oproti limitu pro dopravu zdarma. Pokud částka splňuje limit pro dopravu zdarma, tak je postup stejný jako dříve. Zboží Vám přivezeme zdarma. V opačném případě Vám systém nabídne cenu za dopravu z rozdílu celkové částky a limitu pro dopravu zdarma.
Například, pokud jste ze Středních Čech a Vaše vzdálenost je do 100 km, pak limit pro dopravu zdarma je od výše nákupu např. nad 1500 Kč. Dříve pokud zákazník měl v košíku zboží za 1000 Kč, byla doprava fixní za 250 Kč. A to jsme chtěli změnit a nabídnout Vám férovou cenu za dopravu. Dnes Vám systém nabídne regionální dopravu za 100 Kč. Pokud ještě nakoupíte o 250 Kč více, pak doprava bude následně za pouhých 50 Kč.
Na začátku Vám chceme v krátkosti sdělit, že naším cílem je jediné a to dovézt Vám bez problémů objednané zboží. Jednou nám pani sdělila, že po přečtení podmínek na webu se zděsila, co všechno musí a kdy a kde má být. Pokusíme se to trochu vysvětlit. Vždy podmínky vznikají za předpokladů, když někdo něco zneužívá. Bohužel pokud následně zákazníka upozorníme, že dopravu zneužívá, tak nám následně argumentuje a teď citujeme "Nemáte to nikde uvedený, takže to chci přivézt dneska znovu a v tolik hodin." nebo další příklad "Já Vám dám 50 Kč a odneste mi zboží do prvního patra nebo garaže." Proto vznikly podmínky, které musí platit pro všechny. Byly bychom dále radši, kdybychom se mohli věnovat práci, než neustálému vysvětlování proč je doprava v určitý čas a zboží řidič nikam nebude nosit. Proto Vás u jednotlivých bodů budeme seznamovat z reakcemi a dotazy zákazníků, aby jste se sami přesvědčili.
Zákazník si u nás udělal objednávku, do poznámky napsal "chci dopravu zdarma jak máte uvedeno na stránkách". Zákazník byl z Moravy. Když jsme ho na to upozornili, tak se začal rozčilovat, že zakazníka sválně uvádíme v omyl klamavou reklamou. A že zákaznící na Moravě doplácí na dopravu zdarma v Čechách. Tady se chceme opravdu proti takovému tvrzení důrazně ohradit. Nikdo na nikoho u nás nedoplácí. Systém pro regionální dopravu je viz. výše popsán.
Zákazník si objednal zboží v pátek ve 22:00 h, s tím že nejpozději v úterý ve 14:00 h nutně zboží potřebuje přivézt, jelikož pak odjíždí na dovolenou a jeho zvířata kvůli nám nebudou mít co žrát. Jedná se o přesnou citaci, takže se omlouváme. A na stránkách máme uvedeno do 3 dnů a pokud to tak není, tak je to klamaní zákazníků. Mimo jiné tento typ využívání zakazníkem je jeden z nejčastějších.
Zákazník nám sdělil, že 14 dní bude na školení, a že zboží máme přivézt až po 18h, že se domů dřív nedostane. Bohužel, rozvozy jsou pouze v těchto hodinách. Mimochodem ani ostatní přepravci nejsou ochotný zavážet zásilky po pracovní době. Je to ekonomicky i prakticky nemožné.
Voláme zákazníkovi a ten je nedostupný. Následně jsme mu poslali SMS a za cca 5 min. mu voláme opět. Zákazník je stále nedostupý. Po 10 min. nám volá zákazník zpátky, že je doma a čeká. Na to jsme mu sdělili, že už jsme na další adrese. Na to nám sdělil, že kecáme, a že má pouze jedno zmeškané volání. Chceme všechny ujistit, že naší skutečnou prioritou je objednané zboží přivézt. Pokud ovšem není možné zjistit, zda zákazník skutečně je doma, tak na adresu vůbec nejedeme. Proto pokud tato situace nastane, tak se zbytečně nerozčilujte a snažme se normálně domluvit na dalším řešení. My opravdu nemáme potřebu si vymýšlet.
Zákazník při převzetí zboží nám řekl "Dám vám 50 Kč a složte mi to dolů do sklepa". Na to jsme mu odpověděli, že zboží mu složíme max. za vrátka, ale nikam ho nosit nebudeme. Další případ, kdy zákazník ve věku okolo 60 let si objedná 40 kg slunečnice a při složení Vám položí otázku "A kdo mi to odnese?" A poslední případ "Dejte mi to na recepci, oni Vám to podepíšou." Po sdělení zákazníkovi, že si zboží musí odebrat u vozidla, se zákazník začně zbytečně rozčilovat, že jsme strašně ochotný, a že příště si určitě u nás zboží neobjedná atd. My samozřejmě jsme rádi za každou objednávku, ale pokud někdo není ochotný dodržet naše podmínky, budeme radši, když si objedná zboží jinde. Denně odvezeme cca 1 tunu zboží. V zimním období je to i několika násobek. Pokud by řidič každému zboží skládal pouze ke garáži, do sklepa, za dvěře nebo do prvního patra jak často slýcháme, tak se taky může stát, že druhý den zboží nemá kdo rozvážet. Je to každodenní problém, který řešíme. Tady skutečně chceme apelovat, aby jste si zajistili někoho, kdo Vám zboží odnese nebo si objednali zboží v takových hmotnostech, co jste schopni odnést.
Chceme informavat, že doručení objednávky regionální dopravou může v zimním období trvat delší dobu z důvodu velkého množství objednávek. Proto Vás chceme poprosit o trpělivost. Věřte, že se snažíme Vaši objednávku vyřídit v co nejkratší době. O aktuálním stavu Vás budeme průběžně informovat.